Vilken kväll!!


Jag är helt j*vla slut, tror jag får be chefen om ett par dagars ledigt....nejdå!

Men äntligen är allt hemlighetsmakeri över och F:s överraskningsfest blev jättelyckad men gud som jag slitit!!

De sista gästerna gick vid 03:30 och innan vi var i säng var klockan över 4. trots det vaknade jag kl.09.00 och har varit sjukt pigg sedan dess. Men tröttheten lär slå ner så småningom det tvivlar jag inte på.

Nu ska jag förbereda lite frukost och väcka min hårt sovande karl.

Stort tack till alla som hjälpt mig hålla detta hemligt för F samt att ni kom och gjorde hans födelsedag till en supertrevlig kväll!

Nej nu kryper jag ner hos min man en stund tror jag minsann.

Mer om festen och bilder senare!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0