Sötnöten...


Snackade precis med min yngsta syster på msn.

Blev bara en stund dock för hon skulle iväg till en kompis och sen skulle dem iväg och träffa sina killar!=)

Jo, jo!! 11 år och pojkvän, min pappa kommer få bekymmer med den där!;o) Jag ska iofs inte säga ngt, när jag var 11 år var jag nog inne på 4:e eller 5:e killen och ändå hunnit med ett seriöst 3-årsförhållande däremellan. Vi vågade aldrig prata med varandra, men vi dansade ibland på diskona skolan anordnade och en gång blev vi lurade av grupptrycket att pussas bakom en bil!;O)

Ja den kärleken, den kärleken.

Förresten i lördags hade mina systrar(halvsystrar, som inte är systrar med varandra) den gamla vanliga diskussionen om vem som egentligen är mest min syster. Min äldsta syster anser att det är hon eftersom vi har bott ihop hela hennes uppväxt när hon var liten. Men så i lördags kom Lisa(yngsta) på hur det låg till;

-"Du syrran nu har jag kommit på varför du faktiskt mest är min syster."

-"Jaså, vadådå?"

-"Jo för du kom faktiskt från vår pappa från första början, det var ju så allt började!"

Jag höll på att dö av garv inte minst för att hon låter så himla kul när hon pratar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0