Om 2 timmar...


Är det dags att vakna och jag har inte ens lagt mig än....

Om 2,5 timme kommer André och hämtar upp oss och jag har inte ens packat klart än...

Om 3 timmar ska vi möte upp resten av gänget och jag har inte ens förberett vår frukost/fika än...

Ja vad ska man säga, jag sov inget alls inatt. Jag borde e.g sova nu men är inte trött. Har fortfarande packning kvar och ska förbereda frukost/fika åt mig och grabbarna och sätta på kaffe. F har precis lagt sig och André sover förmodligen sedan länge.

Men Alexandra hon är vaken som alltid!

Inatt kl.03.00 ska alla samlas inför den långa färden. Vi ska köra bil, åka båt, köra bil. Färden går mot Tyskland, närmre bestämt Nürburgring. Jag och ett stort gäng grabbar ska dit för att köra snabba bilar på Nürburgrings bana. Ska bli väldans intressant att se vad för bilar som följer med. Jag känner ju inte ngn av killarna, träffat vissa som hastigast ngn gång. Vi har inte vår bil med då den inte är ngn snabbing direkt och eftersom F innehar banrekordet bland polarna ville han inte skämmas i en långsam bil så vi åker med André istället.:O)

Grabbarna ska bo på ett pensionat vid banan men F & jag har bokat rum på ett hotell i närheten istället så vi får lite alone-time också tillsammans. Rummet var inte billigt men allt var fullbokat och här verkar helt okej för priset och har dessutom Jacuzzi så det ser vi fram emot!:O)

Hoppas det blir fint väder när man ska stå och titta på biltokiga karlar och deras bilar vareviga dag fre-sön så man kan få lite färg också. Hoppas hinna med lite shopping, se sig runt i de vackra omgivningarna och umgås i trevligt sällskap om kvällarna.

På hemvägen blir det såklart att shoppa hem massa vin. öl, cider och gott.

Jag har datorn med så förhoppningsvis har hotellet fritt internet så jag kan hålla er uppdaterade. Det löser sig alltid på något sätt. Wieee vad jag börjar bli spänd nu hoppas vi får skoj!

Nu ska jag krypa ner brevid min karl som ligger och näckar med ändan i vädret och snarkar i sängen.

Godnatt på er!♥



Förresten, hittade lite bilder från sist vi var i Tyskland...nästan exakt ett år sedan på dagen, vart tar tiden vägen??



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0