Middagen...

Före....

Körven är redo för ugnen...




Efter...

Med lite nypotatis & smör till....



Förresten har jag talat om att jag är tokig i nypotatis? Jag hade kunnat leva på det under hela sommaren. Nypotatis och vattenmelon!:)

Sorry att det inte hänt så mkt här ikväll. Mina kvällar är numera sjukt stressiga och tar slut fort som tusan. Tiden räcker inte till längre! Ikväll har vi iofs myst på soffan med Pretty Woman och vårt nya beroende AirportMania.

Nu blir det sängen!!

Godnattpuss♥


Kommentarer
Postat av: Diana med sina två små <3

vad gör du för något kul med din falukorv? jag behöver tips till min som bara innehåller ost och ketschup, senap!

2009-05-20 @ 15:31:04
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0