Nyckel på vift...



Fick slutligen tag på F efter många försök!


-Kan jag ringa upp dig? F

-Nej, var är mina nycklar? Jag

-Dina nycklar? Hur ska jag kunna veta det? F

-Jadu kanske för att du lånade dem av mig igår! Jag

(Tyst i luren)

-Ojdå! F

-Jag är sisten kvar på jobb. Jag

-Ojdåååå!! F

-Ja det är det minsta man kan säga! Jag

-Jag säger till chefen direkt och kommer så fort jag bara kan! F

Dessvärre hade han inte nycklarna på sig utan hemma hos SIG så jag fick vänta kvar lagom länge!

Men nu är jag hemma och F är iväg och hämtar mat som ursäkt för nycklarna!:) För att variera sig från luchen tidigare idag blir det istället för grekisk sallad, Pastasallad m. oliver, fetaost, lök och fefferoni+tzaziki!;o)

Så ja han är förlåten!:)



Glömde visst posta detta innan. Vi har både ätit och kollat på film och nu kallar kudden!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0