Hungrig...

Idag påbörjar vi vårt "Nya" liv!;o)

Nejdå men nu ska vi bli nyttigare och träna/röra på oss mer.

Så idag blev det en supersmarrig hemmagjord Grekisk sallad till lunch som kollegorna blev avundsjuka på!:o) Gjorde den imorse hemma samtidigt som jag stekte lite Chorizo och pasta till mannen min. Han är alldeles för bortskämd!!

Ojdå, fick visst ett sms precis....har ingen aning från vem dock.

"Hej snäckan, hur e läget nuförtiden? Va så längesedan:) Puss o Kram"

Känner inte igen telenumret men får väl undersöka saken. Nej nu ska jag ut och lyssna på när mina kollegor försöker lura ur chefen vart vi ska åka på vår överraskningsresa som är i Aug. Förra gången blev det Berlin men denna gången ska vi tydligen flyga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0