Gin Rummy...


Eller hur f*n det stavas...

Badade lite för länge igår så han inte skriva mer innan F kom och vi skulle iväg.

Först på ett secret mission som bara var obehagligt och totalt onödigt!!

Sen hem om snabbt för att byta om innan vi skulle till Johan, Magda, Fritz på middag.

Nu måste jag skynda mig, ska till lägenheten en snabbis innan visningen och fixa. Borde kännas nervöst och spännande att lägenheten ev blir såld idag men känns inget alls faktiskt. Tror iofs inte att det blir något men man vet inte. Sen blir det nog hem till familjen. Inte varit där sedan Lufsen gick bort så det lär nog bli en hel del tårar från alla håll!:(

Nu måste jag först bara dra min karl i örat så han kommer ur sängen. Han har inte begripit att det är bråttom de 15 ggr jag varit inne och sagt åt honom att gå upp så nu är det hårda tag som gäller!;)

Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0