Final Fantasy...


Resten av kvällen har spenderats med Final Fantasy XII, min favve spel-serie. Det kan jag lova er att ett bättre spel har då aldrig gjorts än Final Fantasy-serien!

Älskat spelen sedan dag 1 då mitt ex tvingade mig att se på när han spelade.

Spelen i sig är så himla underhållande och det tar en 100-400 timmar att spela ett enda av spelen om du är riktigt nogrann. Grafiken ska vi inte ens tala om, den är fantastisk och blir bara bättre och bättre. Ser verkligen fram emot Final Fantasy XIII som är det första att släppas på Ps3:an!














Nåväl, nu har jag spelat klart för kvällen och F har förflyttat sig till sovrummet vilket innebär....SERIEDAGS för mig!!!!

Tjillevippen sålänge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0