Fast på jobbet...


Jaha detta var ju just snyggt, sitter ofrivilligt fast på jobbet!!

Upptäckte när jag skulle gå som siste man kvar att mina nycklar inte låg i väskan min. Hur kan det komma sig då? Jo därför att min übersöta man inte lämnat tillbaka nycklarna efter att ha lånat dem igår.

Najs-kaninbajs säger jag bara!!

Ingen av mina kollegor som har nycklar inkl chefen bor i Malmö så för att få hit någon lär det dröja sin lilla tid och tycker det är synd att någon kollega ska behöva lida för mitt(?) misstag att inte ha nycklar...

Eftersom F slutar först 19:15 får jag så fint sitta här och svälta i detta fina väder. Försökt ringa honom men han sitter antagligen med kund så lycka till att få tag i honom innan han slutar!! Jag hoppas bara att han har nycklarna på sig bara så han inte lagt dem någonstans därhemma för ska han hem om först lär jag få sitta här till imorgon bitti!

Behöver jag säga att jag inte kommer gå upp tidigare imorrn och laga lunchlåda åt honom??

Whyyyyyy meeeee???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0