Dagens...


Har varit en bra dag trots allt som förhoppningsvis blir bättre. Vi får väl se vad kvällen för med sig. Jag nådde upp till mitt lönemål denna månaden så jag blev riktigt nöjd med mig själv!

Beröm har jag fått en massa idag också av kunder, trevligt en dag när man verkligen behöver det!:O)

Så dagen har så sakteliga blivit bättre och bättre. Varit hos F och hämtat en del grejer och därefter kom föräldrarna förbi för att hämta Buzzet som jag lovat att dem får låna i helgen. Fick skjuts hem av dem och efter en dusch så sitter jag alltså här hos er.

Funderar på vad jag ska äta ikväll. är riktigt sugen på sallad faktiskt, ovanligt!=P

Igår kväll blev det detta till middag:


Kycklingfilé m.jasminris, grönsaker, fetaost och Tandoorisås

Och idag till lunch blev det detta:


Skink & ananas-sallad m. avokado, morötter, majs, gurka, tomat, paprika, sallad

Hemmalagad som alltid!

Nu får jag strax besök, får se hur utgången blir av det...

Hörs snart!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0