Blondie...


Medan F är hos frisören passade jag på att åka hem en sväng till min stackars lägenhet som bara står och möglar numera. Funderar på att hyra ut den ett tag men samtidigt vill jag bli av med den så snabbt som möjligt så vi kan flytta till något större gemensamt.

Tänkte jag skulle jobba ett par timmar men har inte inloggningen till jobb härhemma och får inte heller tag på någon som kan hjälpa mig med det så jag får väl hitta på något annat dessvärre.

Ångrar mig lite att jag inte följde med F till frisören, kanske hade hon haft tid att ta sig an mig också eller åtminstone boka en tid för det behövs!! Jag har blivit så himla mörk i vinter och jag saknar mitt ljusblonda hår!!



Jösses vad här visades boobies..nåja det är ju fredag så det bjuder jag på!;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0