Äntligen helg!!!


Ja så var det då äntligen helg och det behövdes minst sagt efter denna veckan. Slitit som ett djur hela veckan på jobb men det har också gett resultat och jag är riktigt nöjd med mig själv. Min supersnälla chef tyckte också jag vart duktig och belönade mig med två biobiljetter och det uppskattade vi!=)

Efter jobb har vi fixat en massa. Först lämnade vi tillbaka de tre filmer vi hyrde i söndags. Ni kan få veta vilka samt betyg senare. Därefter var vi en sväng hos pappsen och hämtade öl och vin. Sen blev det pakethämtning på Malmborgs. Det var egentligen Fredriks paket men det innehöll en grej till mig med som jag smugit ner.

Nämligen...




Finally har jag införskaffat en riktig Ferrari-jacka så alla kan se vilket Kimi Räikkönen fan jag är!:)

Annars har kvällen spenderats med att prata med en ledsen mams som jag gråtit en skvätt med. Lagade lasagne till mig och karln min och sen har vi mest snackat skit, kollat tv och nu spelar han Grand Theft Auto till min stora "förtjusning"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0