Stupid is what stupid does...


Kan ni förklara en sak för mig...Vad är det med vissa tjejer??

Igår inträffade en inte helt ovanlig företeelse på facebook....

För att göra en lång historia kort;

I vintras träffade F en tjej ett par ggr, 2 ggr närmre bestämt.  Detta efter att kort tid innan blivit totaldissad/nobbad av mig. De hade lite kontakt då och då men när F och jag träffades igen efter en kväll ute så slutade han svara på hennes sms/samtal då han aldrig var intresserad av henne i första taget heller.

Nu mer än 1 år senare får F en vänner-förfrågan av denna tjej på facebook. Hmm...det står klart och tydligt att han har flickvän, svårt att missa dessutom då hans profilbild är en bild på oss tillsammans. Så varför skicka en vän-förfrågan till en kille man träffat 2 ggr innan han totaldissade en och som idag dessutom har förhållande?

Nej skaffa lite självrespekt tjejer för det är tilldragande om något!



Kommentarer
Postat av: Anonym

första gången ja är på din blogg, kom in här helt random men detta var nog det dummaste jag läst.. att du ens skriver ett inlägg om en vänförfrågan..bid deal?!?! SHIIIIIIIIT SÅ JÄVLA DUM

2009-03-05 @ 19:45:36
Postat av: Alexandra

Anonym: Hahahaha det dummaste du läst?? Det var nästan så jag kände mig lite hedrad med tanke på hur mycket dumt skit som skrivs i bloggvärlden.

Förresten varför kände du att det var nödvändigt att skriva att det är första gången du är inne på min blogg? Jaja du är alltid välkommen tillbaka om du känner för att läsa mer onödigheter! Ha en trevlig kväll!

2009-03-05 @ 19:56:47
URL: http://axelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0