Spiderman...


Vi har fått påhälsning av ingen mindre än Spiderman...

Han har bosatt sig någonstans i vardagsrummet vilket resulterat i att jag numera "bor" i köket. F tycker att jag är löjlig och tvingade mig att spendera 1 ½ timme i soffan igår kväll för att se färdigt en film som skulle lämnas tillbaka idag. Men idag är jag som sagt tillbaka i köket. Egentligen är det väldigt praktiskt, här är bättre ljus, jag kan laga mat, diska, städa och blogga samtidigt men dock har jag träsmak i r*ven...dessa stolar ska inte spenderas timmar på.

Vi får väl hoppas att han dyker upp snart så vi kan få bort honom och helst idag eftersom vi inte vill ha regn på midsommar!! Att F tycker jag är tramsig bryr jag mig inte om, vem skrek högst härom kvällen egentligen??*Fniss* Dessutom var det F:s fel att han försvann och gömde sig på okänd plats....så det så!

En sak människor borde lära sig är att jag alltid har rätt. Det är sjukt, det är på gott och ont men det är ett konstaterat faktum. Så lyssna på mig så blir allt till det bästa!;O)



Nej nu har min snippelurra somnat av denna förbannade stolen så nu får jag resa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0