Mamma-mys...


Var hos mamma igår efter jobbet för att fira morsdag i efterhand.

Därför har det inte hänt så mkt här på lilla bloggen.

Jobbade över ett par timmar igår så jag kunde få iväg alla redovisningar, sen hämtade min kära styvfar mig och vi åkte bort om blomsteraffären så jag kunde handla blommor till mamma. Väl hemma hos mams blev hon jätteglad för blommorna och vinet. Först satt vi i solen och snackade skit och bara mös. När F kom från jobbet åkte grillen igång och det blev korvar m. potatissallad och vanlig sallad och bröd för dem som inte äter potatissallad(F).

Min styvfar hade varit i korvbutiken och köpt en massa smarriga specialar-korvar för hur mkt pengar som helst så vi hade riktig korvsmakning och gott var det.

Efter maten åkte vi hem direkt för jag var så himla trött och jag stöp i säng direkt medan F satt uppe och kollade Top Gear såklart.

Idag händer nog inte så mkt, ska handla mat när F slutat och sen blir det nog bara slappa hemma och lite städning. Imorgon ska jag träffa min Sandra, äntligen!! Sen på fredag är det Bakken med jobb, jätteskoj!!:O)

Nu ska jag däremot fika med mina kollegor.

Tjillevippen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0