Jag blir sååå ledsen...


Varför kan jag inte ladda upp foton här??

Jag kan lägga upp bilder men inte foton, då får jag direkt upp "sidan kan inte visas"...

Inte speciellt kul att blogga utan att kunna lägga in bilder så bloggen får väl vänta.=O(

Om F har med sin dator hem kan jag testa om problemet ligger i min dator annars måste det vara blogg.se som krånglar...

Min gubbe ringde för en stund sedan och jag anade genast ugglor i mossen för han lät så himla sävlig. Men enligt honom själv så hade han varken gjort ngt dumt eller ville be om ngn tjänst. Han hade han hållt på med sin telefon och när han fick upp en bild på mig så saknade han mig och bestämde sig för att ringa. Kan man bli annat än varm inombords?=O)

Saknar dig med älskling så schynda, schynda!!!

Nu ska jag diska och påbörja matlagningen. F har krävt hamburgare ikväll så det ska han få. Till mig tänkte jag laga nypotatis, matjesill och gräddfil. Dvs en liten inför-midsommar-middag!=O)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0