Greece in july...


Ja så var det då bokat, 2 veckor till Grekland/Rhodos i Juli och gissa om jag längtar!!

Vi gjorde dessutom ett riktigt kap, för dubbelrum, havsutsikt och halvpension som jag tyckete hade ett helt okej pris redan, men tack vare att vi köpte presentkort av en kvinna gick det på nästan 3000 kr mindre!

Så frukost och middagar är alltså betalda också, det enda vi behöver betala för är drickan vi dricker om kvällarna. Vi vill såklart inte äta på hotellet varje dag/kväll och därför kändes det toppen att resan inte gick på mer för nu kan vi äta vart vi vill med gott samvete.=O)

Hittade tyvärr inga roliga bilder när jag sökte nu snabbt men här ser ni lite iallafall...













Nej nu ska jag gegga med biffar, hörs strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0