Game-over...

Så känns det just nu, är så sjukt trött men vilken toppenhelg jag haft!!:)

Vi kommer antagligen åka ner redan senare i sommar och då med egen bil så det blir mer körning på banan för det var så jäkla kul om än lite läskigt. Blev ju en del dödsolyckor i helgen så all respekt för banan, den är inte att leka med.

Nu ska jag ta mig igenom de sista timmarna här på jobb sedan blir det nog till att däcka i en solstol hos mamma och förhoppningsvis ett dopp också.

Vi kom inte hem förrän sent igår och innan vi var i säng var klockan närmre ett så inte konstigt man är trött!

Hörs sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

en del dödolyckor!?!?! det låter ju helt sjukt, jag hade aldrig kört där!

2009-06-01 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0