Passar på...


Att blogga lite nu när jag sitter inne för första gången på hela veckan. Promenaden till mams igår gick jättebra och tog ca 50 min, jag var däremot svettig som en gris och högröd i ansiktet när jag kom fram och det fick jag höra!!

Nu är F iväg hos frissan i Trelle och jag ska städa undan lite och förbereda tvätten. När han kommer hem blir det tvätt och fortsatt städ som står på schemat. Sen ska vi köra till skogen eller till något annat mysigt place för lite powerwalking. Ikväll blir det poolparty hemma hos mams. Eller vi ska dit och grilla, bada, umgås och mysa. Blir nog att vi åker dit tidigt eftersom F vill sola. Han är så gnällig över att jag fått så mycket färg nu och han har fått jobba i 32c medan jag legat i en pool på 27c. Fattar inte varför han gnäller!?!;O)

Nej nu ska jag försöka slänga upp lite bilder här medan jag fixar...lägger upp bilder som redovisar varje dag lite kort så får vi se hur långt jag hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0