Just for you....


Bara för Felicias skull ska jag skärpa mig med bloggskrivandet.

Jag vet att ni är fler som vill läsa om mitt alldeles underbara & spännande liv eftersom ni kommer in här varje dag men är ändå för tråkiga för lämna en kommentar efter er so this is just for you sweetie!

Så from idag ska jag verkligen försöka att skriva åtminstone ett inlägg om dagen. Jag menar hur svårt kan det vara på en skala??

Today:

Idag har jag jobbat, började arbetsdagen med ett kundbesök. Ett mycket trevligt och givande möte, hon satt med mig och lyssnade en stund när jag arbetade också.

Efter jobb åkte jag till min nagelfixare Miranda och känner mig nu pånyttfödd. Nåja fin om naglarna iallafall. Bilder på naglarna kommer också så fort min kamera kommit in genom dörren.

Nu ska jag rota efter något att äta i frysen, såå omotiverad att laga mat ikväll. Haft världens konstigaste magont hela dagen!*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0