Happy New Year!!


Jahapp då var det 2009, det nya året kom så snabbt på att jag knappt begripit att det är nytt år än!

Kom för en stund sedan hem från en trevlig kväll hos Magda & Johan. Dem bjöd på en smarrig middag beståendes av färsk tomat tortellini m. kycklingfilé och kall sås på soltorkad tomat och fetaost. *Muuuuums* Till det blev det goda röda viner som definitivt ska köpas hem i det snaraste!

Efter middagen blev det Nintendo Wii, golfturnering...dessvärre inget i min smak. Därefter åt vi kex, ostar, grönsaker, chips, vindruvor och dippa.

Är LAGOM mätt nu!

Blev en någorlunda tidig kväll dels därför att man fortfarande är lite sliten efter häromkvällen...

Först blev det restaurang, Le Colisé med en smarrig Filé Mignon Black & White och ett gott rött Rioja till det. Därefter vidare hem till André som hade "förfest" där blev det mer vin, snack, musik och Sing Star. T.om JAG sjöng och dessutom först. Tro mig jag är INTE den som sjunger om inte jag är rejält tillförfriskad så jag blev riktigt stolt över mig själv. Kanske är 2009 året då jag blir vuxen!;) Sen drog halva gänget ut till Skeppsbron och vi andra åkte hem.

Jag kommer definitivt återkomma till bloggen på allvar. Ska bara få igång internet på min nya telefon så jag kan blogga när och hur jag vill. Saknat bloggen och har ju hur mycket bilder och händelser som helst att dela med mig av. Men får väl ta en sak i taget så ni inte får föör mycket att läsa och titta på på en och samma gång.

Börjar med lite bilder på mina julklappar eftersom jag lovat det tidigare. Inte fått tagit bilder på allt men på det mesta iallafall!

Here you go...

Favoriterna....


Nya älsklingen...





Nya älsklingen nr.2...


Inte riktigt den klockan som det skulle va men den har tydligen utgått?


Nya mysisarna....


På tiden att det flyttade in en sådan här i hushållet!!



Förutom dessa blev det även smycken, filmer, morgonrock/badrock, flera presentkort på IKEA, skålar/vaser m.m

That´s all for now godingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0