Nedvarvning...


Ja så kan man då äntligen ta och varva ner och börja koppla av.

Jobbdagen var minst sagt stressig, vi hade gäster hela förmiddagen som dessutom satt och medlyssnade på mig. Förutom det hade jag ett mål som jag var precis på håret att klara av men det ville sig bara inte. Men överlag är jag grymt nöjd med mina resultat denna veckan!

Efter jobbet åkte vi och hämtade mr.Fritz på dagis. Han blev jäääätteglad att se oss och de andra höll ett jäkla liv som vanligt! Där är en svart labbe som verkar helt galen!!

Därefter blev det bolaget, jag shoppade några öl och vårt nya favve rosé-bubbel. Sen hem och lämnade Fritz hemma en stund så vi kunde shoppa hem mat för helgen. Det blev massa gott för en smarrig thai-kycklinggryta ikväll samt Tacos ingredienser till morgondagen. Vi är ju barnvakter så då får vi hålla oss hemma om kvällarna.=)

Efter ett tag visade det sig att vi blev fler och fler inför Tacomiddagen imorgon så jag ska visst laga mat åt ett helt gäng karlar. Nåja, det var bara att fylla upp taco-förrådet ytterliggare.

Sen hem och in med all mat, hämta Fritz hemma hos honom, en promenad och därefter hem och laga mat.

Thai-kycklinggryta m. minimajs, ananas, cashew, bambuskott.




Voilá the dinner is served....*mums*

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en trevlig lördag ju, du o ett gäng karlar ;)

2009-04-24 @ 23:04:47
Postat av: Alexandra

Anonym: Japp jag klagar då inte, dem är ju dessutom singlar hela högen!;)

2009-04-25 @ 10:42:47
URL: http://axelinaa.blogg.se/
Postat av: elle

ojoj, då är det ju ännu bättre =)

hmm..mitt namn syntes ju inte på andra inlägget..möller här =)

2009-04-25 @ 17:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0