Helgen....

Helgen artade sig ganska bra till slut ändå.

Stämningen var ju inte den bästa härhemma. Jag var allt annat än glad och F låg i för att gottgöra det han gjort så när Magda och gänget ville grilla var vi inte sena att tacka ja för att få tankarna på annat för ett slag.

Mötte upp Magda, Johan, Fritz och Peter i parken på lördagen för lite spontan grillning. Orkade inte bege mig till affären men hittade kotletter i frysen som lades i marinad och sen fick jag ihop en pastasallad med fetaost, oliver, majs, gurka, paprika och en kall sås till det. Blev riktigt trevligt även om jag frös som en gris efter ett tag.


Magda & Johan


Snacks


Grillen laddas


Grabbarna meckar med köttet


Peter tog ett säkert kort...pizza


I väntan på maten


Mr.Fritz njuter av solen


Äntligen mat


Fritz vill också smaka


Grillat är godast


Peter


Magda, Johan och Fritz ville lämna alla filtar och grejer hemma så Peter följde med mig och F hem i väntan på de andra, Vi satt mest och snackade skit och kollade musikvideos. När de andra kom spelade vi Buzz ett par omgångar. André skulle e.g joinat oss men han låg hemma och sov, hade en hård natt i nöjesvimlet natten innan och skulle på det igen. Så efter ett tag lämnade Peter oss också för att möta upp André, de nyblivna singlarna skulle ut och göra stan osäker igen!

Vi andra fortsatte ett tag till sen kallade sängen.



Nu ska jag ha lite lunch i mig!

Ciao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0