Rese-blogg?

Precis som jag trodde så var det bara de sötnosar som brukar kommentera här som kommenterade inlägget nedan.

Skäms på er andra anonyma smygare!

Skämt åsido..

Jag vet ju att det är killar också som läser, varför vågar ni inte träda fram? Ni behöver ju inte skriva vem ni är men ni kan väl iallafall kommentera att ni läser...come on!



Iallafall...

Imorgon ska jag på en minitripp till min gamla hemstad över helgen....

Längtar riktigt mycket...har faktiskt aldrig bott på hotell i Sverige tidigare vad jag kan minnas.

Att vi bor i de finaste sviterna och allt är gratis är inte helt pjåkigt det heller!=)



Datorn ska med så nu är bara frågan om bloggen också ska med.

Take Care!

Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0