Jag borde, jag borde....


Jag borde klä på mig lite kläder(läs:mycket) och halka bort till Mobilia och inhandla ny roller så jag kan få målat klart mitt vardagsrum någon gång. Har målat 70% men sen har det stått still flera veckor...jag är hopplös!

Dock jag ser inte precis fram emot att tömma hela bokhyllan, plocka isär den och flytta den....

Däremot har jag numera ett vitt vardagsrum, no more konstigt rost-röd fondvägg, titta själv;

DÅ:



NU:



Som ni ser är inte min mobilkamera den bästa precis...

Kommentarer
Postat av: Hancock

mycket finare nu :)

2008-11-23 @ 12:08:33
Postat av: Alexandra

Hancock: Tack, visst är det!:)

2008-11-23 @ 15:46:55
URL: http://axelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0