Veckan....


Har rusat förbi och det har varit fullt upp mest hela tiden!

Eftersom jag "bott" hos F en vecka så har det inte hänt så mkt här på bloggen dessvärre. Har ju för tusan hur mkt bilder som helst som jag inte fått lagt upp ännu. Hittade äntligen min kamerasladd igår så nu kunde jag lägga in bilderna från min fjortis-fyllefest också i datorn!:)

Nu är frågan bara vart jag ska börja, bilderna från min birthday, fyllefesten, jobbfesten förra fredagen eller alla de andra??

Kan börja med att berätta om veckan som gått....

Måndag & Tisdag minns jag inte vad jag gjort, tror mest att det var myskvällar med film hemma hos älsklingen. sen beställde jag ett spel till ps3 också som vi testade litegrand....Heavenly Sword...vilken grafik!!

Onsdagen blev en riktigt lyckad valborg efter många om och men. Vi var 4 par som möttes upp på Paddys för en god middag och efter ett tag där begav vi oss till Koi på Lilla Torg. Satt och drack öl/drinkar och snackade skit. När hälften beslutade sig för att gå hem tog jag, F, Anna och Peter en taxi hem till deras fantastiska, enorma lägenhet mitt på triangeln. Sen satt vi och snackade, skit, drack vin och lyssnade på musik hela natten. Anna gav upp efter ett tag och slutligen ville F också hem så det var sängen nästa. Dagen efter kom vi inte ur sängen förrän klockan var typ 14:30. Men det var riktigt trevligt att ligga och dra sig i sängen en hel dag!:)

Torsdagen: Efter att vi äntligen tagit oss ur sängen, nyktrat till, sett en film som jag somnade till och blivit av med baksmällan åkte vi hem till mig och ställde bilen. Sen gick vi ut och åt och firade att vi haft ytterliggare en underbar månad tillsammans!:) Sen skulle vi som sagt spela Buzz men blev ju inget med det så blev en film och sen sängen.

Igår städade och donade jag mest hela dagen, när F slutat jobba kom han hit och jag lagade middag till oss som vi drack lite gott vin till. Därefter satt vi och snackade om allt mellan himmel och jord, sen blev det monopol. Jag vann  överlägset...såklart!;) 

Idag jobbar F igen och jag tvättar och donar hemma, vill få så rensat och städat som möjligt så vi kan påbörja operation renovering härhemma! Sen ikväll blir det fest!:) Hoppas på att hinna med lite solning också och eventuellt lite shopping.

Puss sålänge

Kommentarer
Postat av: Flisan

Vadå för fest??? Får jag leka med er??? PLLLLLIIIISSSSS

2008-05-03 @ 14:04:54
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0