The Weekend...

Ja då var det ju som sagt helg och hur ser planerna ut?

Hela helgen var uppbokad då F skulle vara ledig. Vi skulle ut och shoppa kläder, måla våra sovrum, åka till Tyskland, bort på middag, promenera i skogen, sola, kolla Formel 1 osv osv. Men så visade det sig att vi tittat fel och det är nästa helg han är ledig så det var bara till att ändra allt.

Idag(Fredag) ska jag handla hem middag och vino efter jobbet. Därefter tänkte jag pyssla lite hemma, klicka hem lite kläder och annat skoj. Sen hämtar F mig när han slutar och vi ska hem till honom. Förhoppningen är att det bara blir vi två med god mat, vin och spel och mys ikväll men man vet aldrig vem som hör av sig.

Lördag: F jobbar, jag ska vara hemma och tvätta/städa/kolla Formel 1 kval under förmiddagen. Fint väder blir det en sväng hem till föräldrarna för solning/dopp i poolen. Sen på kvällen blir det väl partaj som vanligt. Om inte ska vi ut och äta på något trevligt ställe och sen kolla Eurovision.

Söndag: F jobbar, tänkte spendera morsdag med familjen i trädgården och ha sällskap av min styvfar under Monacos Formel1 Grand Prix. Sen kommer F dit efter jobbet och vi ska grilla och umgås med min familj under kvällen.

För att inte bloggandet ska utebli i helgen tänkte jag ta med mig min dator hem till F. Så denna helgen slipper ni mig inte!;)

Nu ska jag äta lunch!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Flisan

Hör av er om det hämder ngt skoj....

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2008-05-24 @ 13:25:37
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0