The game is on baby...




Som jag nämnde igår har jag & F gjort en deal och jag tänkte skriva vad den handlar om då flera av er varit nyfikna. Sen jag och F träffades har vi levt väldigt gott, ätit gott och druckit gott mest hela tiden vilket satt sina spår.

Så därför gjorde vi en deal som innebär att till midsommar ska han ha blivit av med sin mage och jag ska ha loosat 8 kilo(!!!).  Jag trodde jag lagt på mig sisådär 3-5 kilo sen vi träffades så trodde inte det skulle vara ngt problem på 5 veckor om jag verkligen ger järnet. Men sååå igår när jag vägde mig för första gången på länge visade det sig att jag inte alls gått upp som jag trodde vilket givetvis var trevligt men samtidigt blir de 8 kilona genast ett tufft mål!*puh*

Hursomhelst, en deal är en deal och jag ska göra mitt bästa för att klara det. Den som klarar sitt mål ska göra ngt för den andra...vad är inte bestämt än....mitt förslag var att bjuda ut den andra på middag men F tyckte vi skulle sätta ngt större så det är inte bestämt än vad belöningen blir.

Även om mitt mål är betydligt tuffare än F:s lilla mage så känns det som att jag är på betydligt bättre spår än honom. Jag har tränat 1-2 tim varje dag, ätit nyttigt och bara druckit vatten medan han ätit som vanligt, t.om en massa glass igår och inte börjat ngn träning. Som sagt ser det ljust ut för mig just nu!;)

Så nu.....träningsdags!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Duktig du är!



Ja du får kolla OTH ikväll, så sött:)

2008-05-21 @ 18:13:26
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vad tränar du???

2008-05-22 @ 12:04:10
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0