Supermysigt


Hade jag det igår med min Flisan.

Först mötte jag upp henne, Mike & barnen på O´Learys eftersom Lilla Torg var helt knögfullt. 2 timmars väntetid för att få ett bord....nej tack! Men O´Learys blev också bra. Jag åt bara en liten sallad, eller en halv som dem kallade den för jag var inte så hungrig. Efter att ha snackat skit en stund begav vi oss hem till dem för barnen började bli lite rastlösa och nanniga.

     
Mat i alla dess former       Mina 3 prinsessor             Min sallad


Snackade med Mike medan Felicia la barnen och sen tog vi taxi upp till Lilla Torg och mötte upp F & hela gänget. Eftersom det var så fullt gick Felicia, jag & F vidare till Koi och satte oss och efter en timme droppade de andra också in en efter en. Hade en riktigt trevlig kväll. Träffade Mariis bror och en fd arbetskollega som jag inte träffat på 8 år...det var riktigt kul så nu ska vi ta en fika ngn dag!=)

     

Tyvärr glömde jag ta bilder...så jag får väl bjuda på den förjävliga bilden på mig ändå

Vid 01:00 körde vi hem Felicia och Jonas och sen hoppade vi direkt i säng....

Ikväll blir det nog partaj på riktigt....Felicia och Mike är barnlediga så något kul får vi hitta på! Felicia & F bestämde visst att vi skulle skaka rumpa på Etagé inatt men vi får väl se hur det blir med det. Men något blir det!=)

Kommentarer
Postat av: Nadja

MM både maten och drinkarna såg väldigt goda ut :D

2008-05-17 @ 13:34:21
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Melina

Den drinken såg inte lite god ut :)

Vilka fina naglar du har! Vart har du gjort dom? :)



Ha en bra dag, kram.

2008-05-21 @ 17:39:55
URL: http://meliinea.blogg.se/
Postat av: Melina

svar: Jaha okej. Dom var jättefina verkligen!



Okej :) Jag älskar The Hills!

Ha en jättebra torsdag, kramkram!

2008-05-22 @ 10:19:01
URL: http://meliinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0