Jippiee!!

Det är måndag igen!

*ironi*





Söndagen spenderades till största delen på soffan. Var så trött och seg att jag inte orkade ta mig för något. Blev Gossip Girl och Lost för hela slanten och en liten tupplur. När F kom hem hade han med sig sin jobbedator och visade mig deras köksritningsprogram...helt otroligt att se. Förstår att han trivs så bra på sitt nya jobb, hade också kunnat tänka mig att jobba med det. Han visade mig också vilket kök han vill att "vi" ska ha nu när han ska renovera köket och det var klart det snyggaste!

Efter ett tag åkte vi hem till F, handlade med oss Thai och mös på soffan med ett par filmer. Sen förflyttade vi oss till sängen och fortsatte mysandet.

Kommentarer
Postat av: Mira

Jag är också sugen på nytt kök!! avis



Ha bästa dagen, trots måndag!



Pözz

2008-05-19 @ 13:45:53
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Ellinor

Svar: Jag flyttar hem sista maj. men jag har inlämning på sista hemtentan den 6 juni..



Jag tycker båda färgerna var fina, de var fina ihop

2008-05-19 @ 16:13:12
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0