Härliga Fredag...

Jag bara ääälskar fredagar!!


Helt klart bästa dagen på hela veckan. Även om man haft en riktigt tuff och krävande arbetsvecka får jag alltid ny energi på fredagarna!:) Sen gör förstås allt kaffe jag redan druckit idag sitt.


Igår kom F och hämtade mig på lunchen, det var riktigt gulligt av honom att komma hela vägen hit när jag endast har en halvtimmes lunch. Men vi fick en stund tillsammans iallafall!:) Blev att vi fick luncha på Pastakungen, satt ute och mös i solen. Jag med kycklingsallad och F med pasta.


Efter jobbet hann jag inte med så mkt mer än att sola en sväng innan F kom och hämtade mig. På hemvägen handlade vi med oss sushi som vi avnjöt medan vi tittade på Semifinalen av Eurovision Song Contest. Bidragen var väl inge vidare överlag bortsett från ngra enstaka, men F uppskattade de lättklädda tjejerna. Speciellt Ukraina, vilken body!*puh*


By the way...när man köper sushi som ska innehålla avokado så ska den banne mig innehålla avokado!!

Nu ska jag göra mina kollegor sällskap...idag är det fredag och då bjuds det på frukost!=)

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Mira

KÄNDISAR e vi allihopa alliphopa allihopa....



=)



Attans... nu blev jag sugen på Sushi.



Pözz o ha bästa fredagen!

2008-05-23 @ 12:04:54
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Sara

älskar sushi!

2008-05-23 @ 13:07:15
URL: http://littlenova.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Åh vad gott med sushi. Sushin här i Växjö smakar plast!

2008-05-23 @ 16:53:59
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0