Time to leave...


Nu ska jag sätta mig i en taxi mot Bunkeflostrand. Ska hem till Marie och äta middag och ta ett glas vin innan vi gemensamt åker hem till förfesten.=)

Liiiite småbrådska nu kan man säga!

Vi ska förfesta nere vid Krankajen hos Mariis bror ett gäng, sen ska vi vidare och sätta oss nånstans innan kvällen avslutas på någon nattklubb. Frågan är om det blir nattklubb för mig. Känner mig ganska sliten efter allt jobbande och turbolens senaste tiden. Beror också på vem som kommer ikväll...

Men skoj som tusan ska vi ha iallafall!

Felicia joinar oss kanske också...vore inte fel att ha mina favoriter under samma tak.=) So come on babydoll, party with me!;)

image506

Nej nu drar jag! Hoppas ni alla får en riktigt trevlig skärtorsdag!

PUZZIZAR!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll!:)

2008-03-20 @ 18:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0