Shit Pommes Frites!


Säger er bara EN sak....till alla jag känner därute...om ni träffar på mig ute i nattvimmlet inatt, snälla krama mig inte för då kommer jag visa både ass and mouse och lite till. Det får bli handskakning som gäller ikväll!!

Jösses jag som inte gått i klänning sen studenten för 10 år sedan har fanimej lyckats med å hitta den kortaste svarta sak på denna jord...hur ska detta sluta!?? Man ser t.om kanten på strumpebyxorna trots jag dragit upp dem så långt jag bara kan.

Denna kvällen kan bli en katastrof.....

Nu ska stövlarna på och finskorna packas ned sen är det Västra Hamnen nästa.

Jag känner inte igen mig själv i spegeln ikväll!!=)

Ha en underbar kväll alla godingar därute för det ska då jag!

Mera Champagne & Hångel åt folket!!

*SKÅÅÅÅL*


image541

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0