Noooo


Jag har glömt min sladd hemma hos mamsen!!

Kan inte föra över alla bilder jag proppat mobilen med så jag kan lägga upp här!!=/

Hoppas dem kommer förbi sen och hämtar Lufsens säng och grejer så kan jag få min sladd och riskokare!

Nu ska jag banne mig hoppa upp på Crosstrainern för en omgång svett. Kanske skulle man även köra en aerolates-halvtimme??

image533

Idag är det lördag och jag är såååå sugen på att hitta på ngt skoj ikväll!! Antingen spela typ poker eller Buzz med lite trevligt sällskap, ut och äta på ngt trevligt ställe eller något annat kul. Festa är jag nog inte så sugen på idag... eller?

Höres strax igen!

Pössss

Kommentarer
Postat av: elle

säg till om du vill ha spelsällskap till buzz ikväll, jag ställer gärna upp =)

2008-03-01 @ 13:33:18
Postat av: Alexandra

Elle: Ohh vad skoj!:) Men var inte du bakis, skakis idag?;) Kraaam

2008-03-01 @ 16:21:23
URL: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: elle

lite smått bakis o skakis är jag...det vill inte försvinna ju =(

2008-03-01 @ 17:52:28
Postat av: Sara

hello!! helgen blv bra detaljerna tar vi imorgon..hände det något kul på lördagskvällen??
kramar

2008-03-02 @ 21:32:50
URL: http://flippaut.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0