Jösses!!


Vilken jäkla fest det vart i lördags!

Kvällen började med att Mattias kom och hämtade mig och vi åkte och handlade mat, dryck och snacks tillsammans. Vi väckte en hel del uppmärksamhet vart vi än gick då vi beter oss som 2 bråkiga syskon som har riktig hatkärlek till varandra! Ha ha

Hursomhelst när vi handlat allt och kom hem slog sig Mattias ner på min soffa och bläddrade i tjejtidningar medan jag slet som ett djur med städning och förberedelser. Efter ett litet tag dök Marii upp och en stund senare gjorde även F oss sällskap. Vi drack vin, snackade skit och jag började på maten i väntan på att resten skulle dyka upp. Vid 20:30 dök Andersson-Maffian upp dvs. Marie, Peter, Micke & Mia.;) Askalas var de redan godingarna efter sitt äventyr i Danmark!=P

Vi hade riktigt trevligt största delen av kvällen. Blev en hel del drama och händelser typ en grogg över min kära laptop osv. Men vadfan gör väl det om hundra år??

Jag hade tillagat Chilifärspajer och sallad kvällen till ära och maten uppskattades av alla.=)

Kändes emellanåt som en riktig fjortisfest, killarna snackade bilar och kollade bilar osv på nätet. Tjejerna satt och fnittrade, spydde, sov osv. Var iofs inte bara tjejerna som spydde.... Kändes lite som man hamnat i nån twilight zone eller tillbaka 10 år i tiden. Och Alexandra tar såklart på sig mammarollen och tar hand om sina onyktra älsklingar!=)

Hann med Buzz en stund också, men jag ledde så överlägset att de andra(de som var vakna) gav upp och ville ut och dansa istället.=P Beställde 2 taxi varav den ena dök upp först efter 40 min. Så de stackarna som stått och frusit åkte hem direkt. Det slutade med att vi som absolut inte skulle med ut men blev övertalade var de enda som hamnade på nattklubben. Och väl där gick allt bara åt helvete så tror inte jag vill skriva om det här. Men det var minst sagt ingen angenäm natt......

Bilder från festen kommer men inte hunnit få in dem i datorn ännu.....

PUZZZ

image539

Kommentarer
Postat av: catya

haha....klockren tee :)
kul att du hade kul

puzz söto

2008-03-27 @ 15:14:21
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Sara

he he låter som en ungdomsfest det he he

ser fram i mot utbildningen så mycket, hoppas bara att jag hinner bli frisk till måndag..
puss på dig

2008-03-27 @ 18:37:24
URL: http://flippaut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0