And so she´s back....


Känns härligt att blogga igen...fått ordentligt med mersmak!:) Eftersom Marie tyvärr drog sig ur ikväll hinner jag med ett inlägg till medan jag kastar i mig lite pasta. Hör av dig om du ångrar dig eller vill ha sällskap gumman!

Tänkte förklara lite angående min frånvaro här senaste tiden.....

Som sagt så har det varit mycket i mitt liv senaste tiden...mycket som hänt, tankar och känslor som farit runt i huvudet. Mycket på jobb, med vänner, med nära, Hund/villapassare i 2 veckor osv. Jag tog helt enkelt ett stort steg tillbaka och funderade på livet. Fattade en del beslut som förhoppningsvis är de rätta. Just nu känns det så iallafall. Har en del kvar som jag måste ta tag i för att verkligen få allt toppen. Men jag mår riktigt bra överlag och känner mig glad och lycklig med livet. =)

Jag vet som sagt att jag sårat några som jag absolut inte menat att såra och det gör mig ont...mer än du tror! Men jag måste börja tänka på mig själv för en gångs skull. Jag kan inte sätta hela mitt liv på paus längre i väntan på att någon ska veta vad han vill....

Därför har jag gått vidare...och faktiskt träffat någon. Jag och F har träffats någon vecka och det känns riktigt bra såhär långt!=)
 
Nej nu måste jag hoppa in i första bästa taxi!!

image536


Puzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Sara

ååå vad kul att du träffat något ser fram i mot att få veta mer när det känns rätt att berätta

kramis

2008-03-22 @ 16:00:54
URL: http://flippaut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0