Lååångledig


Är jag nu....inget jobb förrän på måndag och sen är det inte många dagar kvar till semestern.=)

Slutade 12 och Linda & Calle körde mig hem, vilket var tur med tanke på att jag släpade på dator och en massa annat. Sen har jag mest städat och pysslat härhemma...trist i detta väder men var verkligen tvungen att få lite ordning.

Sitter och väntar på att F ska höra av sig så jag vet vad han vill hitta på ikväll. Linda & Calle har bjudit hem oss på middag men måste först höra med F vad han orkar ikväll. Han lär vara grymt trött och sliten idag.

Testade mina klänningar innan förresten och dem var underbara....speciellt den svarta!=)

Nu ska jag lägga in alla bilder från Bakken så jag kan slänga upp dem här sen.

I´ll be back!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0