Borde kanske...

Lägga mig...vet inte varför jag sitter uppe. Inte så att han dyker upp bara för jag sitter och väntar. Men jag är ju icke trött för fem öre!!=/ Kanske slänga på en film och somna på soffan?

Älsklingen ringde vid 22:30, blev lite ställd när han sa att de inte ens var framme än men han ändå ringde. Han ringde mig bara för att säga godnatt ifall jag skulle lägga mig tidigt och för att säga att han redan saknade mig mycket.=)

-Naaaaaaew, hörde man hans kollega i bakgrunden. Hihi

Ni anar inte hur mycket det värmde mitt hjärta...att han ringer mig bara efter någon timme. När de inte ens är framme än för att säga han saknar mig när han sitter i en bil med en helt ny arbetskamrat...det är stort för att vara honom och mitt hjärta slog dubbelslag.

När han frågade vad jag hittade på och jag berättade att jag satt i undisarna på hans soffa och bloggade fick han nästan spader...

-Vaaaa, sitter du i bara underkläder just nu....jag vänder fan om och kommer hem på studs!! F

Hihi sen bröts samtalet tyvärr...*snyft*

Åhhh vad jag saknar dig!!!!


Kommentarer
Postat av: Mira

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaw!



Den kärleken, den kärleken!!



Ha bästa dagen!!



Kramkram

2008-06-03 @ 08:36:48
Postat av: Jen

jaa visst va den underbaar :D

2008-06-03 @ 09:28:08
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Dress Like a Princess

God morgon :)

2008-06-03 @ 09:44:57
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0