En kväll i kärlekens tecken...


Är precis vad det blir härhemma idag.

Jag och min älskling har "överlevt" ytterliggare en månad tillsammans. Tyvärr måste jag lägga till överlevt för det har varit en del tuffa stunder denna månaden som inte någon av oss varit orsak till men som tyvärr påverkat oss ändå. Men det har samtidigt varit den absolut bästa månaden för vår kärlek har verkligen vuxit sig jättestark och vi är tokkära!=)

Hursomhelst så ringde F när jag var på väg "hem" för att gratta mig! Haha vet inte om han syftade på "Grattis för att du fått spendera ytterliggare en månad med mig" eller "Grattis att du stått ut med mig ännu en månad". Men känner jag honom rätt var det nog det förstnämnda!;)

Iallafall så tyckte han att vi skulle gå ut och äta ikväll för att fira oss och det var ingen dum idé alls!=)

Tyvärr betyder det att jag inte hinner blogga så mkt som jag hoppats på ikväll, men vi blir nog inte senare än att jag hinner med en del iallafall. Är ju supersugen på att blogga och dela med mig av allt som hänt på senaste!!

Nej nu måste jag klä på mig för nu är han snart hemma...eller så låter jag bli, kanske lika bra!;D


Kommentarer
Postat av: catya

hehe...preics vad jag tänkte: vadå klä på? av för sjutton ska det vara ;)



puzz sweetie

2008-07-02 @ 17:13:40
URL: http://catya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0