GOD JUL!!


Alla sötnötter därute!

Julaftonsmorgonen började med en snabbvisit på Coop för att inhandla det absolut sista på listan. Därefter blev det julfrukost hos pappsen. Var riktigt mysigt och gott och alla blev glada för sina klappar, speciellt barnen!:)

Sen hem till mamma en sväng där mormor & Bosse befann sig för jullunch, stod över maten, önskade mormor god jul och lämnade klapparna. Därefter en sista sväng hem innan hela familjen styrde kosan mot Löddeköpinge där julafton firades med hela tjocka släkten. Vi var en himlans massa folk!

Vet ni vad!!  Jag har varit supersnäll detta året tydligen för mina julklappar var såååååå toppen och jag är jätteglad!! Berättar inte vad jag fick utan ni får se bilder imorgon istället. Nu ska jag bekanta mig med min nya kamera!:)

Hoppas ni haft en lika bra julafton som jag!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0