IKEA...


Igår var jag som sagt på Möllan med tjejerna efter jobbet. Calle kom och gjorde oss sällskap efter ett tag. Sprang på mitt förflutna gjorde jag minsann också, han såg ut att må bra.

När F slutat jobba plockade han upp mig och vi körde direkt till Ikea för att inhandla det vi inte fick med oss sist. Ett tips till er Ikea shoppare, är någon vara slut så lägg in en sms-avisering via hemsidan så ni får ett sms när varan/orna kommer in igen. Så himla smidigt!

Detta blev det iallafall:

Tavlor......


Ramar i olika strl till tavlorna...



Duschdraperi....



Duschdraperiet är inte det roligaste men det enda som kan funka i F:s badrum där kaklet går i ohyggliga färger...

That was all folks!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0