What have I done??


Vad har jag gett mig in på!!

Jag har ett mål...att gå ner ca 10 kg innan min sem. Detta tänkte jag göra genom att börja gå/cykla till/från jobb, lägga om kosten samt börja träna med min babe Felicia, som är gryyyym by the way!*stolt*

Men när mamsen berättade att hon funderade på att gå med i viktväktarna var jag inte sen på att säga att om hon gör det så följer jag med. Detta förändrar inga mina tidigare planer alls....tror inte ens jag kommer använda mig av pointssystemet. Jag gör mest detta för att vara ett stöd för mamma som verkligen behöver ngn som peppar henne och drar henne dit. Sen tror jag det kan vara nyttigt att varje vecka ha en avtalad tid då jag ska gå och väga mig så jag inte vågar fuska så mkt. Nu jäklar är det allvar.

image610


Ska ta ett ordentligt snack med F också att han ska vara jättehård mot mig om jag får för mig att fuska med kost eller träning. Eftersom vi precis träffats vågar man ju inte precis ge upp så lätt när man satt upp ett mål...han får ju inte tro man är en quitter!;)

Jaja vi får se hur detta blir...från imorrn är det iallafall allvar. Varje tisdag ska det stå ett minus-0,5 kg ell.-1 kg har jag gett mig fanken på. Sen får vi se om jag följer pointssystemet eller inte.....

Kommentarer
Postat av: Felicia

Kom hit till mig till affären så ska vi nog hitta en massa gott till dig som hjälper dig på traven!! PUSS!!

2008-04-15 @ 14:57:25
URL: http://www.metrobloggen.se/beingfelicia
Postat av: Alexandra

Felicia: I will babey! Sen får du lära mig hur man klarar gå på bandet så jäkla länge, för det har jag faan inte tålamod till!=P

2008-04-15 @ 16:23:17
URL: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: Tila Tequila

jag gick ner 17 kg på 11 veckor med vikt väktarna. rörde inte på mig ett smack. låg hemma på soffan.

2008-04-16 @ 16:10:27
URL: http://purebullshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0