Succé


Är ett bra ord att beskriva gårdagskvällen med....

F var lite nervös i taxin på väg till pappa men det gick över direkt vi kom in.=)

Pappa & F blev typ bästisar direkt och var inbegripna i värsta samtalen hela kvällen. Så går det när två karlar har gemensamma intressen i form av bilar, motorcyklar, gemensamma vänner, märkesklockor, teknik osv osv. Så det blev mest att jag satt och pratade med min styvmor under kvällen och då och då bröt mig in i grabbarnas samtal. Men vi hade supertrevligt och alla gillade verkligen F så det var kul!

Min lillebror sa t.om till min styvmor när han skulle sova;

-"Du mamma, han är ganska gullig F!"

Hahaha när en 13-årig kille använder ordet gullig måste det vara ett bra betyg!;)

Nej nu ska jag hem till Marie och mysa till det!

Take Care Raringar!

Puzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0