Ny vecka...

Nu är det alltså ny vecka igen...tiden går alldeles för fort!

Dessutom är det måndag idag och jag ser tydligen sur och allvarlig ut idag enligt mina kollegor. Jag är inte sur men däremot fruktansvärt trött! Blev sent inatt!

Gårdagen spenderades först hemma hos mig. Jag väckte som sagt F och han gick ner och handlade frukost som vi därefter avnjöt tillsammans. Blev nedringda av folk som ville umgås i det fina vädret men vi var sååå sega att vi hamnade i säng igen istället. Efter 2 timmar vaknade vi till och insåg att det ej funkade att sova bort hela dagen. Vi var ute och körde ett tag, besökte bl.a flera möbel-lager-utförsäljningar men fann inget av intresse. Sen vart vi på IKEA en sväng innan vi körde hem.

På kvällen lagade jag min fantastiska paj!*mums* Ska lägga in receptet sen för ni bara måste prova den!!

Tanken var att vi skulle på bio på kvällen men hittade ingen intressant film så blev filmmys på soffan istället. Vi såg  The Last Kiss. Filmen var bara okej, menjag blir förbannad på allt som har med otrohet att göra! 

image636

Kommentarer
Postat av: Sara

har oxå sett den filmen=)

tack för din kommentar..ha en bra dag du med snygg!
kram kram

2008-04-21 @ 11:18:27
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Natalie B

svar: tack! det gick bra!:)

den filmen fick man ju från cosmo en gång..men den funkade aldrig för mig :/

2008-04-21 @ 18:59:16
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0