Nüburgring...


Så var hotell bokat och klart...

Om ett par veckor åker jag & grabbarna ner till Nüburgring...

Ska bli så jäkla kul att äntligen få se en Formel 1 bana live, visst dem har ju ingen Formel 1 där nu men jag kommer iallafall ett steg närmre min dröm att få se ett Formel 1 lopp live.=) Sen får vi se om jag vågar åka med F när han gasar på banan!=P

Vi får se hur många vi blir, just nu är det bara jag, André & F. Men fler kommer ansluta sig...dem måste väl bara få godkänt av frugorna först!;)

Vrooom vrooom

image570

Kommentarer
Postat av: catya

åhh, formel 1 , vet inte hur många grand prix C har släpat med mig på, fast de brukar dock hållas i monaco
många heta pojkar samlas för att se tävlingen :)

hoppas du får det underbart,

puzz sweetie

2008-04-03 @ 14:54:53
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Alexandra

Catya: *Avuuuuuundsjuk som tusan* Monaco är ju helt klart nummer 1 och kan tänka mig att det finns mkt trevligt att titta på där!;) Pussss

2008-04-03 @ 15:51:22
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0