Myskväll

Eftersom F haft så otroligt mycket med jobbet på senaste bestämde jag mig för att han skulle få en kväll i avkopplingens tecken. Eftet att han slutat jobba var vi först iväg och storhandlade mat och passade på att panta flaskor/burkar som börjat ta över min lägenhet...svårt att bli av med det själv när man inte har bil!

Efter shoppingen släppte F av mig samt alla kassar hemma innan han körde iväg ett ärende. Då passade jag på att förbereda en suprise till honom. När han kom in genom dörren hade jag redan påbörjat matlagningen trots vi bestämt att jag skulle invänta honom. Direkt han kom in genom hallen sade jag åt honom att slänga av sig alla kläder....

F har bara dusch hemma och inte haft tillgång till badkar på länge vilket han beklagat sig över, så jag hade tappat upp ett skumbad åt honom och förberett en iskall GT så han kunde ta ett avkopplande bad och bara koppla bort allt annat för en stund och slappna av medan jag lagade middagen.

image574

Resten av kvällen satt vi bara och mös, drack vin och pratade om allt mellan himmel & jord! Kom inte i säng förrän närmre 01:00, men det var det helt klart värt!

En riktigt angenäm söndag!=)

Kommentarer
Postat av: Mira

Men åååååååh såååååååååååå mysigt!! Fint gjort av dig!!

Ha bästa dagen!!!

Kramiz

2008-04-08 @ 14:04:36
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Ellinor

¨Det vinet är gott:)
Ser mysigt ut:)

2008-04-08 @ 20:38:07
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0