Morning Glory


Vaknade tidigt imorse och kunde inte somna om. Ont i rygg, huvud och mår illa. Kanske inte så konstigt med tanke på att det är 24 timmar sedan jag senast fick i mig näring!=( This is not good at all!

Precis varit nere och handlat bullar och yoggi, äggen står på spisen och strax ska jag väcka karln min. Sen ska här ätas frukost deluxe.

image628

Vad händer idag då? Först står det tvättning och solning på schemat sen vet jag ej. Men idag behöver jag verkligen hitta på ngt riktigt skoj! Anyone up for something?

*Frukostdax*

♥Puss♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!! *räcker upp handen*

2008-04-19 @ 10:10:11
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0