Jobbigt...

image595

Idag efter jobbet hämtade ex upp mig efter jobbet. Dels skulle han hämta en kärra på jobb som Marie lånat sen hade vi en del saker att göra upp om hemma hos mig.

Det gör verkligen ont att se någon man bryr sig om må så himla dåligt och vara så ledsen, speciellt som man vet att man själv är anledningen. Men det finns inget jag kan göra åt det, det var dags för mig att gå vidare och det är svårt just nu att vara vänner med tanke på vad han känner för mig. Det är varken rätt mot F, honom eller mig.

Särskilt att höra att min blogg är som ett självmord men att han ändå inte kan låta bli att läsa....det kändes. Du borde verkligen inte läsa den....

Nu ska jag ta en lång dusch och rensa skallen....känner att jag behöver det nu!

Kommentarer
Postat av: x

nopp det är slut med det....

2008-04-11 @ 19:43:17
Postat av: x

Nopp det är slut läst här snart...Lovar

2008-04-11 @ 19:44:52
Postat av: Sofia

jag får nog ta och göra det haha
älskade laguna så!

2008-04-11 @ 19:54:36
URL: http://sufias.blogg.se
Postat av: Alexandra

X: Du får givetvis gärna läsa här men jag vet ju att det bara får dig att må dåligt just nu och det vill jag inte!*kram*

Sofia: Ja du kommer älska The Hills också!=)

2008-04-14 @ 11:15:28
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0