Gårdagen

Fredagen blev ju inte alls som det var tänkt.

F kom inte hem till mig förrän 21:30...då var jag ingen happy girlfriend kan jag säga. Det blev alltså inget restaurangbesök igår kväll. Jag var tjurig som tusan och betedde mig som en riktig pms-kossa i säkert en timme!=P F räddade dock kvällen genom att fixa hemkörning så då blev jag gladare!;)

Så kvällen spenderades istället hemma med pizza, vin, snack och 5 omgångar Buzz.

Först vann jag, överlägset såklart!;) Sen vann han & jag blev tjurig & krävde rematch. Då vann han IGEN & jag blev arg. Jag krävde ytterliggare en omgång & då vann jag. Då krävde F en sista match, the winner takes all. Jag vann igen så jag blev jättenöjd! Vi stupade i säng framåt 4 snåret & somnade innan vi ens hann slingra ihop oss!=)

image597

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0