Förbannad...


Är det något jag inte tål så är det när människor påstår att man sagt saker man inte sagt. Och speciellt ska översätta det man påstås ha sagt med ord man aldrig ens skulle uttrycka sig med. Finns inte mycket som är värre än sådan bullshit!!

Ärlighet varar längst? Ibland undrar jag det, för jag har varit så ärlig jag bara kan och vad har jag fått för det? Usch vad jag hatar att vara såhär arg...jag förtjänar inte detta! 

image623




Behövde bara skriva av mig lite...är så arg att jag skakar. Detta inlägg kommer antagligen raderas lika snart igen.

Whatever nu ska jag se på The Hills och lugna ner mig så jag inte beter mig som en som drabbats av galna-ko-sjukan när F kommer "hem" med nya bilen!

Later

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag förstår dig. Han uppför sig som en barnrumpa!

2008-04-17 @ 22:42:04
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia
Postat av: lisa

Din blogg är inte kul när du skriver dåliga saker om andra. Inte snällt att göra så

2008-04-17 @ 23:25:32
Postat av: Alexandra

Felicia: Jag förstår att det är jobbigt för honom...men han förstår inte vad detta gör mot mig!*krama*

lisa: Jag skriver inte min blogg i syfte att den ska vara kul. Min blogg handlar om mitt liv, good and bad. Jag ventilerar mina känslor här och vill man inte läsa behöver man inte. Sen skriver jag inte dåliga eller elaka saker om andra. Jag skriver sanningen...

2008-04-17 @ 23:35:47
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0